Strona BIP wykorzystuje pliki cookies w celu realizacji oferowanych usług.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystanie tych plików.
W innym przypadku prosimy o opuszczenie portalu.
Strona Główna Strona Główna Strona Główna logo urzędu
Urząd Gminy Chełm Śląski
Szukaj...
Dane podmiotu
Spis podmiotów
Menu przedmiotowe
 
Wydziały, referaty Drukuj...
Nazwa
Stanowisko ds. Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Ludności

Adres
ul. Konarskiego 2
41-403 Chełm Śląski
Kontakt
Telefon
32 2257503, 2257504
Zadania
Do zadań stanowiska d/s Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Ludności należy planowanie, organizowanie, kierowanie i koordynacja realizacji ogółu przedsięwzięć związanych z powstałymi sytuacjami kryzysowymi  , ochroną ludności oraz realizacja zadań obrony cywilnej przez wszystkie podmioty gospodarcze i organizacje społeczne działające na terenie gminy a w szczególności:
   
1) realizacja zadań należących do zespołu reagowania kryzysowego 
 
2) przygotowywanie i zapewnianie działania elementów systemu wczesnego ostrzegania i alarmowania 

3) organizowanie i utrzymywanie systemu łączności na potrzeby zarządzania kryzysowego  

4) ustalenie zadań w zakresie obrony cywilnej instytucjom, podmiotom gospodarczym i innym jednostkom organizacyjnym działającym na terenie gminy
  
5) opracowywanie planów obrony cywilnej gminy  , nadzór i opiniowanie planów obrony cywilnej instytucji oraz ich wdrażanie   

6) tworzenie struktur obrony cywilnej gminy oraz nadzór nad formacjami obrony cywilnej 

7)  koordynacja przedsięwzięć w zakresie integracji sił obrony cywilnej do prowadzenia akcji  ratowniczych oraz likwidacji skutków klęsk żywiołowych i zagrożeń środowiska 
 
8) nadzór w zakresie zapewnienia odpowiednich warunków przechowywania, konserwacji i eksploatacji sprzętu oraz środków obrony cywilnej oraz jego ewidencja  

9) prowadzenie zadań związanych z akcją kurierską.      
Szczegóły publikacji...
    Data ost. zmiany: 13 czerwca 2011
    Wszystkie zmiany
Licznik odwiedzin: 1111476 Strona Urzędu Oficjalna strona o BIP