Kompetencje i zadania | Do zadań Sekretarza Gminy należy zapewnienie sprawnego funkcjonowania urzędu, a w szczególności:
1. Opracowanie projektów zmian regulaminu organizacyjnego
2. Nadzór nad organizacją pracy w urzędzie nicjowanie usprawnień
3. Koordynacja prac związanych z kontrolą wewnętrzną urzędu
4. Nadzór nad prowadzeniem spraw kadrowych, gospodarką etatami i funduszem płac urzędu
5. Prowadzenie spraw związanych z zawieraniem i rozwiązywaniem stosunku pracy z pracownikami urzędu, udzielanie urlopów oraz wnioskowanie o nagradzanie pracowników
6. Prowadzenie prac związanych z doskonaleniem kadr urzędu
7. Prowadzenie spraw gminy powierzonych przez Wójta
8. Wykonywanie funkcji administratora bezpieczeństwa informacji w systemie informatycznym urzędu
9. Udostępnianie obywatelom dokumentów z zakresu działania Wójta i urzędu zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej
10. Przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy
11. Koordynacja spraw związanych z wyborami, referendami i spisami
12. Uczestniczenie w posiedzeniach Komisji Rady Gminy– na zaproszenie Komisji
13. Wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń lub upoważnień Wójta. |