Strona BIP wykorzystuje pliki cookies w celu realizacji oferowanych usług.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystanie tych plików.
W innym przypadku prosimy o opuszczenie portalu.
Strona Główna Strona Główna Strona Główna logo urzędu
Urząd Gminy Chełm Śląski
Szukaj...
Dane podmiotu
Spis podmiotów
Menu przedmiotowe
 
Referat Spraw Społecznych i Organizacyjnych Drukuj...
Nazwa
EWIDENCJA LUDNOŚCI

Opis
Meldowanie i wymeldowywanie na pobyt stały i czasowy

Miejsce
Urząd Gminy ul. Konarskiego 2 41- 403 Chełm Śląski, pokój 105
Informacja
Tel: 032 225 75 03   wew. 22
Osoby odpowiedzialne
mgr Daria Jagoda, mgr inż. Czesław Jochemczyk
Informacja
Osoba meldująca się na pobyt stały jest obowiązana przedstawić zaświadczenie o wymeldowaniu się z poprzedniego miejsca pobytu stałego, wypełnić formularz „Zgłoszenie pobytu stałego” oraz przedłożyć dokument tożsamości.

Osoby podlegające ewidencji wojskowej dodatkowo przedkładają książeczkę wojskową lub zgłoszenie do rejestracji przedpoborowych.
Zameldowanie osoby niepełnoletniej na pobyt stały dokonuje przedstawiciel ustawowy lub inna urodzenia dziecka.

Osoba, która dokonała zameldowania na pobyt stały otrzymuje potwierdzenie zameldowania, ważne przez okres 3 miesięcy od dnia wystawienia.
Osoba meldująca się na pobyt czasowy trwający ponad 3 miesiące jest obowiązana do wypełnia formularza „Zgłoszenie pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące” oraz przedłożenia dokumentu tożsamości. Osoby podlegające ewidencji wojskowej dodatkowo przedkładają książeczkę wojskową lub zgłoszenie do rejestracji przedpoborowych.
Zameldowanie osoby niepełnoletniej na pobyt stały dokonuje przedstawiciel ustawowy lub inna osoba sprawująca faktyczną opiekę nad osobą niepełnoletnią przedstawiając akt urodzenia dziecka.

Osoba, która dokonała zameldowania na pobyt czasowy otrzymuje potwierdzenie zameldowania.
Osoba meldująca się na pobyt czasowy trwający do 3 miesięcy dokonuje zgłoszenia ustnie w organie gminy, w obecności właściciela lub najemcy lokalu, oraz przedstawia dokument tożsamości lub inny dokument pozwalający na ustalenie tożsamości.
Osoba, która dokonała zameldowania na pobyt czasowy otrzymuje potwierdzenie zameldowania, ważne przez okres trwania meldunku.

Osoba dokonująca wymeldowania z miejsca pobytu stałego jest obowiązana do wypełnienia formularza „Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego” oraz przedłożenia dokumentu tożsamości.

Osoba, która dokonała wymeldowania z miejsca pobytu stałego otrzymuje potwierdzenie wymeldowania.
Osoba dokonująca wymeldowania z miejsca pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące przed upływem okresu zgłoszonego przy zameldowaniu, zgłasza organowi gminy dane poprzez wypełnienie formularza „Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego ponad 3 miesiące” oraz przedstawia dokument tożsamości.

Natomiast osoba dokonująca wymeldowania z miejsca pobytu czasowego do 3 miesięcy przed upływem okresu zgłoszonego przy zameldowaniu, dokonuje ustnie zgłoszenia tego faktu w organie gminy.

Osoba odpowiedzialnaDaria Jagoda
Data utworzenia28 sierpnia 2006
UdostępniłMichał Palka
Data udostępnienia28 sierpnia 2006

    Data ost. zmiany: 24 czerwca 2011
    Wszystkie zmiany

Licznik odwiedzin: 1111476 Strona Urzędu Oficjalna strona o BIP